XV Foro complutense de comunicación
O novo diálogo social: Organizaciones, públicos e cidadáns
Salón de Graos, Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación - Campus de Pontevedra (A Xunqueira)
Quenda de preguntas: Reputación, lexitimidade Social e grupos de Interese
6 de feb. de 2014
Clara Bazán
Directora de Responsabilidade Social, Mapfre. Corporate Excellence. Centre for reputation leadership.
María Isabel de Salas Nestares
Mestra, Universidade Cardenal Herrera-CEU
Quenda de preguntas: Tendencias da comunicación corporativa e institucional
6 de feb. de 2014
Ángel Alloza
Director, Fundación Corporate Excellence
Ángel Losada
Mestre, Universidade Pontificia de Salamanca
Marta Perlado
Doutora en ciencias da comunicación, Universidade complutense de Madrid
Quenda de preguntas: Modelos produtivos para a mensaxe audiovisual
6 de feb. de 2014
Oswaldo García Crespo
Doutor en comunicación audiovisual, Universidade de Vigo
Silvia García Mirón
Mestra departamento de comunicación audiovisual, Universidade de Vigo
José Martínez
Profesor, Universidade Cardenal Herrera-CEU
Fernando Galindo Rubio
Doutor en comunicación, Universidade Pontificia de Salamanca
Javier Serrano Puche
Doutor en comunicación, Universidade de Navarra
Quenda de preguntas: Nova cultura publicitaria
6 de feb. de 2014
Pedro Hellín
Mestre, Universidade de Murcia
Jesús Pérez Seoane
Director da Área de Comunicación, Profesor de Publicidad e Relacións Públicas, Universidade de Vigo
Paloma Hernández Fernández
Doutora en ciencias da información, Universidade complutense de Madrid
Cristina Sánchez Blanco
Doutora, Universidade de Navarra
Quenda de preguntas: O diálogo social formula esixencias profundas nos procesos de comunicación
6 de feb. de 2014
Juan Benavides Delgado
Director do Foro Complutense de Comunicación.Catedrático, Universidade complutense de Madrid
Emma Torres Romay
Doutora en Publicidade e Relacións Públicas. Profesora da Univesidade de Vigo