I Conferencia internacional sobre videoxogos e publicidade: Comunicación e Persuasión
Salón de Graos, Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación - Campus de Pontevedra (A Xunqueira)
Apertura da I Conferencia Internacional sobre Videoxgos e Publicidade, Comunicación e Persuasión
Intervención de D. Jorge Soto
25 de out. de 2018
Vicerreitor do Campus de Pontevedra, Universidade de Vigo
Conferencia Inaugural
Videojuego e publicidade: un aire de familia? Máis aló da realidade, o xogo, o artificio, o universo
Non respectan o real, lo inventan
25 de out. de 2018
Francisco García García
Catedrático, Profesor de Narrativa, Universidad Complutense de Madrid
Publicidade e Videoxogo. Advergaming, In-Game Advertising, Product-Placement Y Brand Placement
Presentación dos ponentes da mesa Publicidade e Videoxogo. Advergaming, In-Game Advertising, Product-Placement Y Brand Placement
25 de out. de 2018
Presenta:
Ana Sebastián
Profesroa contratada Doctora, Facultad de Ciencias Sociales Jurídicas y de la Comunicación. Universidad de Valladolid
Olaia Ferrando
Graphic Designer & Illustrator, www.oliferrando.es
Jaime Martínez Barahona
Guionista y Comunicador de VG
Rolda de preguntas. Publicidade e Videoxogo. Advergaming, In-Game Advertising, Product-Placement Y Brand Placement
25 de out. de 2018
Ana Sebastián
Profesroa contratada Doctora, Facultad de Ciencias Sociales Jurídicas y de la Comunicación. Universidad de Valladolid
Olaia Ferrando
Graphic Designer & Illustrator, www.oliferrando.es
Jaime Martínez Barahona
Guionista y Comunicador de VG
E-Sport
Presentación dos compoñentes da mesa E-Sport
25 de out. de 2018
Marcos Antón
Investigador e periodista especializado en videoxgos e esports, Universidad Complutense de Madrid
Carmen Pumariño
Socia-directora, The Cloud Gaming.
Esteban Canle
Doctorando, Universidade de Vigo
Rolda de preguntas. E-Sport
25 de out. de 2018
Marcos Antón
Investigador e periodista especializado en videoxgos e esports, Universidad Complutense de Madrid
Carmen Pumariño
Socia-directora, The Cloud Gaming.
Esteban Canle
Doctorando, Universidade de Vigo
O videoxogo como ferramienta de comunicación
25 de out. de 2018
Ramón Méndez González
Doutor e profesor do departamento de Tradución e Lingüística. Director do título propio de Especialista en Tradución para a Industria do Videoxogo e promotor dos premios Etiv-Uvigo, Universidade de Vigo
Rolda de preguntas. Videoxogo como ferramienta de comunicación
25 de out. de 2018
Ramón Méndez González
Doutor e profesor do departamento de Tradución e Lingüística. Director do título propio de Especialista en Tradución para a Industria do Videoxogo e promotor dos premios Etiv-Uvigo, Universidade de Vigo
Mercedes García Betegón
Investigadora, (U-TAD)
Modera:
Fco. Javier Gayo
Ciencias de la Información, coordinador académico del grado de animación en la U-tad, Universidad Complutense
Rolda de preguntas. Videoxogos como ferramienta de persuasión e comunicación
26 de out. de 2018
María Jesús Abad Tejerina
Investigadora, Universidad Rey Juan Carlos
Lucinda Saldanha
investigadora no projeto JoSeES, Universidade de Oporto
Modera:
Nelson Zagalo
Associate Professor a Universidade de Aveiro
Videoxogo e creación
Presentación dos compoñentes da mesa: Videoxogo e creación
26 de out. de 2018
Presenta:
Evelio Sánchez
SPA-CC ARCHITECTS - 3D GENERALISTS
Presenta:
Rafael Tenorio
SPA-CC ARCHITECTS - 3D GENERALISTS
Josué Monchán
Guionista e Traductor de videoxogos
María Fernández Rodríguez
Seniour UX designer
Videoxogo e Xénero
Presentación das compoñentes da mesa Videoxogo e Xénero
26 de out. de 2018
Presenta:
María Jesús Rosado
Presidenta, Fundación IS+D para la Investigación Social Avanzada
Gisela Vaquero
Presidenta de Women in Games España)
Silvia López Gómez
Investigadora en GI Stellae da Universidade de Santiago de Compostela