CIVE 2016, IV Congreso de Videoxogos y Educación
A Facultade de CCSS e da Comunicación acolle este congreso internacional, inserido no proxecto CREA S2i, sobre o potencial educativo destes recursos
Salón de Actos, Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación - Campus de Pontevedra (A Xunqueira)
IV Congreso de Videoxogos y Educación
Apertura e benvida
26 de out. de 2016
Presenta:
Beatriz Legerén Lago
Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación, Universidade de Vigo
Presenta:
Anabel Gulías
Concexala de Promoción Económica, Concello de Pontevedra
Presenta:
Xosé Manuel Baamonde Silva
Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación, Universidade de Vigo
Presenta:
Juan Manuel Corbacho Valencia
Vicerreitor do Campus de Pontevedra, Universidade de Vigo
Presenta:
Ernesto Pedrosa
Presidente do Consello Social da Universidade de Vigo
A NARRATIVA NOS VIDEOXOGOS
Narración e videoxogos: cómo as accions cuentan historias
26 de out. de 2016
Presenta:
Beatriz Legerén Lago
Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación, Universidade de Vigo
Mar Marcos Molano
Universidad Complutense de Madrid
Michael Santorum
Tekila Works, Universidad del País Vasco
A Narrativa nos videoxogos
Quenda de preguntas
26 de out. de 2016
Mar Marcos Molano
Universidad Complutense de Madrid
Michael Santorum
Tekila Works, Universidad del País Vasco
Anabela Dinis Blanco de Oliveira
Universidade Tras os Montes e Alto Douro
CINE, VIDEOXOGOS, TELEVISIÓN. (TRANSMEDIA)
Do prosumismo transmedia ao holoverso neoreal
26 de out. de 2016
Presenta:
Silvia García Mirón
Mestra departamento de comunicación audiovisual, Universidade de Vigo
Fco. Javier Gayo
Ciencias de la Información, coordinador académico del grado de animación en la U-tad, Universidad Complutense
Narrativas in situ: O videojuego como intervención profana do espazo arquitectónico
26 de out. de 2016
Presenta:
Silvia García Mirón
Mestra departamento de comunicación audiovisual, Universidade de Vigo
Pablo Boquete
Instituto Escuela de Bellas Artes. Uruguay
Costruir videoxogos con scratch para fortalecer habilidades do pensamento creativo
Aproximaciones a partir dunha experiencia no contexto rural
26 de out. de 2016
Erika Patricia Daza-Pérez
Colegio Divino Niño - Capitanejo, Colomnia, Universidade Federal de Bahia
Proxecto de intervención transmedia como fase de investigación previa ao desenvolvemento dun videoxogo educativo:
El caso del Preyecto Caudillos
26 de out. de 2016
Maximiliano Bron
Universidad siglo 21, Universidad Nacionla de la Rioja [Argentina]
No labirinto do tempo
Bases neurodidácticas para un aparendizaje con xogos e videoxogos
27 de out. de 2016
Francisco Ignacio Revuelta Dominguez
Profesor Contratado Doctor de la Universidad de Extremadura en la Facultad de Formación del Profesorado, Cáceres. [España]
Proposta de uso de videojuegos e as competencias emocionais en idade adulta
27 de out. de 2016
Francisco Ignacio Revuelta Dominguez
Profesor Contratado Doctor de la Universidad de Extremadura en la Facultad de Formación del Profesorado, Cáceres. [España]
Videoxogos no aula educativa.
27 de out. de 2016
María Inmaculada Pedrera Rodríguez
Universidad de Extremadura
Francisco Ignacio Revuelta Dominguez
Profesor Contratado Doctor de la Universidad de Extremadura en la Facultad de Formación del Profesorado, Cáceres. [España]
Minecraft e o traballo con circuítos eléctricos:
Proposta de gamificación nas aulas de Educación Primaria
27 de out. de 2016
Manuel Mora Márquez
Doctor en Ciencias. Profesor de Didáctica de las Ciencias Experimentales, Facultad de Ciencias de la Educación. Universidad de Córdoba
Coloquio
28 de out. de 2016
Presenta:
Silvia García González
Decana da Facultade de Belas Artes, Universidade de Vigo
Alberto García Ariza
Profesor Asociado (2003-2013), Universidade de Vigo
Francisco García García
Catedrático, Profesor de Narrativa, Universidad Complutense de Madrid
Antonio Costa - Valente
Director do Festival de Cine Avanca / Cinema
Quenda de preguntas
28 de out. de 2016
Presenta:
Silvia García González
Decana da Facultade de Belas Artes, Universidade de Vigo
Alberto García Ariza
Profesor Asociado (2003-2013), Universidade de Vigo
Francisco García García
Catedrático, Profesor de Narrativa, Universidad Complutense de Madrid
Antonio Costa - Valente
Director do Festival de Cine Avanca / Cinema
O FUTURO DO VIDEOXOGO EN GALICIA
É posible unha industria de contidos digitales en Galicia?
28 de out. de 2016
Mar Varela
Xerente do Cluster audiovisual de Galicia
Francisco Castro.
Gerente de Galaxía y miembro de la Junta Directiva de la Asociación Galega de Editores
Fernando Prieto
Socio Director de Gato Salvaje, empresa de desenvolvemento de Videojuegos
Fortunato García
Coordinador do Grado de Comunicación Audiovisual, Universidade de Vigo.
Modera:
Oscár González
Periodista de radio 5